lunedì 24 marzo 2008

Pascute di culture

Vuê o ai passât il lunis di Pascute in plene culture, sfrutant i biliets a presit ridot che i Museus de nestre regjon a fasevin. Alore o ai stât a Udin in Cjistiel a viodi cheste mostre "I Goti dall'oriente alle Alpi".
O ai vude cussì ocasion di cognossi un popul che al è passât ancje par chi, ma che i stes storics e archeolics no àn inmò cjatât tantis testemoneancis: di fat se te toponomastiche o vin olmis tai nons di Gôt (dongje Glemone) e Godie (dongje Udin), l'unic sît che al è stât sgjavât al è chel di Sant Zorç parsore Atimis. Te foto grande o viodês un cjâf di femine, deformât parcè che chel popul al veve la usance di fassâ il cjâf fint di cuant che a jerin piçui: e jere une maniere par diferenziâsi di chês altris popolazions, une maniere par caraterizâsi. Fûr de bilietarie dal cjistiel o ai cjatât "par câs" Christian che al veve a pene cjolt il biliet e cussì i ai fat di vuide! =)

6 commenti:

Venusia ha detto...

O aprofiti ancje par saludâ la mê amie Elisa che dopo tant timp o ai cjatât propit in museu!! Maman! =)

Christian Romanini ha detto...

Ancje jo le saludi =)

Christian Romanini ha detto...

e grazie Ninine par vêmi compagnât. Soio stât un bon arlêf? maman e a la prossime =)

Venusia ha detto...

Eh Christian , si podares fâ di mior, dut câs ti darai un pos di compits par cjase! =P

thermonuke ha detto...

Mandi, ti ai rispuindut :-)

Unknown ha detto...

Al bisugnarès viodi il parcé che in Friûl o vin proporzionalmenti ai talians, il cjâf plui grant di cualchi mm. Ch'al sêti par vie dai turcos? Dai gotos?