giovedì 22 gennaio 2009

La Mariutine

Come za acenât timp indaûr jo e la mê coleghe Francesca ( inte foto cun me intant che o sgjavìn!) o sin daûr a promovi il nestri progjet di laboratori di archeologjie par fruts; si trate di un cors di ativitât didatiche sedi teoriche che pratiche sul mont de archeologjie, cun esperiments in sgjâfs simulâts, in te costruzion di mosaics o inte piture come che si faseve une volte. Cun di plui il laboratori al sarà disvilupât sedi par talian sedi par furlan, par dâ une ofierte didatiche plui ampie. Cumò o stin vint i prins contats par lavorâ in cualchi centro estîf, sperant che cheste esperience nus puarti a pandile ancje in te scuelis cul mês di Setembar. O aprofiti ancje par ringraziâ Christian pe segnalazion su so blog! Sperìn ben!! =)

5 commenti:

Unknown ha detto...

Buine idee!. A mio parer je une novitat non besol pal Friul ma ancje par lis altris regjion. Magari diventerat un progjet pilote, ripres dai media. Di une cjosule soi sigur, i frus si divertiran masse.

Mandi e bon lavor,

Daniele M.

Venusia ha detto...

Mandi Daniele, grazie pal incoragjament! Sperìn ben, cmq a sarês simpri inzornâts sui disvilups! Maman!! =)

Christian Romanini ha detto...

=)

Mic ha detto...

a pensi cal sedi il moment pui just par movisi, e cirì, proponinsi,tai centros estifs plui frequentas , visto che l'idee di puartà l'archeologie da nestre tiere ai fruts/frutes furlans ( e no dome) aiè fenomenal....

Venusia ha detto...

Grazie bilite! =)