martedì 20 gennaio 2009

Concors pai bb. cc., une comedie?

O vareis let o sintût in chescj dîs la polemiche vignude fûr in merit al concors nazionâl dal Mibac (Ministeri pai Bens e Ativitâts Culturâls); dut il mont de archeologjie si è mot cun indignazion par il svolziment des provis preseletivis e ancje par la grave disorganizazion dal concors intîr. Si lei di int rivade a jentrâ ancje cence recuisîts (...), de difusion di domandis sbaliadis e confusionadis, di criteris di valutazion assurts, di disparitât di timps pe preparazion de prove... Par chest l'ANA (Associazion Nazionâl Archeolics) e la CIA (Confederazion Italiane Archeolics) a àn domandât di retificâ il concors ma nuie di fâ, il ministri Bondi nol à dât rispueste. Jo personalmentri o cognòs cualchidun dai mei coleghis che a son stâts a fâ il concors e a sintî ce razze di domandis che a jerin al jere di sgrusulâsi! Mi spiegaiso a ce che mi covente a mi archeolighe savè equazions e disequazions, nozions su codic DNA e RNA, petroli e cacau?!? Robis di mats. E dopo jo mi incazzi come une bestie cun chei che mi domandin:"Ma cu la tô lauree dulà âstu di lâ a vore? In Egjit?" Mah, viodint cemût che a van lis robis chi in Italie forsit o ai cualchi sperance in plui di lavorâ cun Zahi Hawass!

Nessun commento: