sabato 10 aprile 2010

Universitât dal Friûl

Une schirie di apontaments par fâ il pont de situazion e par mostrâ il grant impegn de Universitât dal Friûl intal cjamp de archeologjie; chest il program che si davuelzarà dilunc plui zornadis intai mês di Avrîl e Mai inte Sale Ajace dal Comun di Udin.

Si scomençarà ai 20 di Avrîl aes 18 sot sere cul intervent dal prof. Daniele Morandi Bonacossi: Tesori dell’antica Siria. La scoperta del regno di Qatna.

Po dopo ai 27 di Avrîl, simpri aes 18, la prof.re Paola Cassola e la prof.re Elisabetta Borgna: Il Friuli prima dei Romani. Ricerche e scoperte nei luoghi della protostoria (la conference e sarà compagnade de proiezion di un documentari).

Ai 4 di Mai, a lis 18, il prof. Frederick Mario Fales e la prof.re Marina Rubinich: Dallo scavo delle ‘Grandi Terme’ alla storia di Aquileia. Le ricerche dell’Università di Udine in località Braida Murada.

Ai 11 di Mai, aes 18, la prof.re Simonetta Minguzzi: I custodi delle valli: la vita in un castello del Friuli Orientale.

Ae fin, ai 18 di Mai a lis 18, il prof. Alessandro Canci: Ossa dalla terra. Cosa ci raccontano i resti scheletrici umani rinvenuti negli scavi archeologici dell’Università di Udine.

Nessun commento: