venerdì 26 marzo 2010

Oms di tiere

Ancje vuê o soi stade a presentâ il video Oms di tiere (Uomini di terra, zirât di Massimo Garlatti Costa) inte scuele e in particolâr in chê di Sedean; lis voltis prime o jeri stade a Cjasteons di Strade e Flaiban, dentri di chel progjet clamât Progetto Protostoria, metût in pîts di ben 11 comuns interessâts de presince dai cjastelîrs.
Pardabon une bielissime esperience, no la prime par me a scuele cui fruts, che mi à entusiasmade! O speri di vê mote la cussiençute di cualchi frut e di vêlu stimolât a interessâsi a la archeologjie, come che a àn fat cun me cuant che o jeri piçule!
Us ricuardi ancje la serade finâl ai 8 di Avrîl a Sedean, dulà che si presentarà dut il Progjet e si proietarà il documentari di Massimo, a prest!

11 commenti:

Mic ha detto...

mandi Ninine, no mi sopi smenteat di Te...a volevi domandati alc su la serade di joibe 8 avril a Sedean, puest e ore la ca si tegnarà il Progjet. A proposit i 2 cjastelìrs di Varian e Gjalarian a son ancje "presso corsi d'acqua", dongje di lòr a coreve la Lavie ca naseve dongje Feagne e che a murive propite a Gjalarian(di Jè oramai alè restat pòc e nuie..) Maman

Venusia ha detto...

Mandi Bilite!
Scusimi se no ti ai rispuindût in timp pe serade di joibe ma in chest periodi no rivi nancje a vierzi il gno blog ogni dì!
O speri di vioditi intune prossime ocasion!

Mic ha detto...

ma io ti ai viodude, ma no ai podut fermami ala fin....mi è plasùt! ;-))

Venusia ha detto...

Mah!!!Mi displâs che no si sin saludâts! =(
O jeri un tic emozionade! =D
La prossime ocasion viôt di fâti cognossi! =P

Mic ha detto...

ai viodut ca tu eris un poc emozionade....jo a eri che cul la felpe celeste dongje il proiettor....alla fin alere tart e tu tu eris "cjapade" da mil robes e persones....a preferis cjacarà cun TE cun calme....a saran ben altres occasions e in che volte no ti moli....... ;-))) a proposit la foto aiè dai cent francs furlans , conias tal 1977 in ram par il millenari.Daur alè raffigurat il gobbo di Glemone con il dit " Un madon par omp e a tornarin a plomp" riferit alla ricostruzion..maman ninine

Venusia ha detto...

Ustie, cjale, o jeri lì ma no viodevi nissun!
Beh dai, o varìn altris ocasions, tra l'altri o stoi pensant di fâ sù alc intant de fieste che o fasarìn a Vissandon al mês di Jugn, in merit ai cjastelîrs, ma us visarai.

P.S. Une vore biele come idee, dome che o ai cirût di ingrandî la foto ma no rivi a viodile!!=(

Mic ha detto...

cirarai di fa alc di miòr..

Mic ha detto...

viot cumò sa tu viodis miòr la monede dal friùl coniade par i 900ains e no mil come ca vevi scrit, sbagliant..... :-((

Venusia ha detto...

WOW! Biele! Dulà le âstu cjatade?

Mic ha detto...

mi è stade regalade il chel ca aiè stade fate (1977)avint une sole la ten come une reliquie...un partefortune (!?)...ti mandarai ta Tò mail che altre muse, li ca lè il gobo di glemone. maman :-)

Lombarda ha detto...

Bèl fess al tò Friulan!
Ma pias al tò Blog scriit co la parlada de la tò tera.
Vegnarò de spess per lèzèr. Mandi da Brèsa!