giovedì 6 novembre 2008

Pes classis tiercis de scuele primarie Candot di Codroip

Cun grant plasè us dis che il gno blog al è rivât ancje intes scuelis, e in particolâr te scuele primarie Candot di Codroip. Grazie a la mestre Lorele, che o vin imparât a cognossi grazie al so blog, i fruts des tiercis a son stâts inviâts al studi de informatiche e de archeologjie...par furlan! Un bielissim progjet, che la mestre mi à mostrât, e che al sburte i fruts a doprâ lis gnoviis tecnologjiis in maniere corete e formative, cence dismenteâ chê marce in plui che a àn i nestris fruts: la comunicazion fint de infancie cun dos lenghis! O sai che lor cumò a son interessâts al "nestri" von Rovul, e alore ur met cualchi foto cussì a imparin a cognossilu mior! Mandi fruts e mandi Lorele, o speri di viodius prest! =)
Par cualchi notizie in plui fracait a chì
, chì e chì!

Inte foto: Rovul al moment de scuvierte.

3 commenti:

Venusia ha detto...

O ai rivât a vê cualchi notizie plui resinte su la situazion de prof. Borgna, se o voleis us contarai cuant che si viodìn! Maman! =)

checo ha detto...

Buine gnove al fat di dopra il to blog tes scuelis, sperin che atris mestris e insegnats e ledin daur di Lorele e soredut che e vignidin su atris blogarins specializats tes plui svariadis disiplinis in mut di ve le massime ufiarte sientifiche in furlan.
mandi checo

Venusia ha detto...

Grazie dal to coment e de to fiducie Checo! Maman