giovedì 7 maggio 2009

Scuele taliane

























O ai un grant displasê, ma ancje une grande rabie. Chest an, inte Universitât dal Friûl, pai students iscrits al cors di lauree in Conservazion dai Bens Culturâi e Archeologjie a saràn atîfs dome i sgjâfs didatics di Aquilee. Gjavâts chei medievâi, chei mediorientâi e chei protostorics. Inutil stâ chi a spiegâ il parcè. O jerin une des universitâts cun plui ufierte didatiche, une ponte di ecelenze in chest cjamp...ce avilizion.
Chê altre dì o soi lade a fevelâ cu la diretrice de scuele medie di Basilian par proponi il gno laboratori didatic di archeologjie. Dopo l'entusiasim iniziâl pe biele ativitât, la solite rispueste: no vin bêçs. Ma cemût si fasie a vivi intun paîs che al gjave i bêçs ai zovins e ai students, a lis scuelis, a la culture! Jo no lu aceti!

Inte foto: la scuele taliane

4 commenti:

Anonimo ha detto...

E 300 maledetti euro di aumento di tasse per mala gestione e buco dell' ozono nel patrimonio dell' Università.

Anonimo ha detto...

Hai provato a proporre questa attività come volontariato?
O come scambio in visibilità o simili?
A Basiliano ci saranno le elezioni fra poco... forse potrei darti una mano, se sale una certa persona e se verrà messa ai beni Culturali.. però non ti garantisco niente.. il problema è sempre quello dei soldi...
ma magari in Comune girano di più che in una scuola..

Venusia ha detto...

Mandi Spirito di Donna, beh, no ai intenzion di fâ cheste ativitât come volontariât parcè che o volarès che al deventas il gno lavôr, stant che pussibilitât di fâ l'archeolighe a 'nd' varai pocjie... A Basilian o soi za stade sedi in Comun, che a scuele che al sportel di furlan...o spieti notiziis! Ma se tu sâs alc contatimi pûr ancje su la mail privade!GRAZIE INTANT!=)

surisin Toni ha detto...

Bon, la fotografie e je propite di un che al e bielzà di un pôc inte buse... Biele, ma no sta disperâti: e je simpri pussibile une altre vite!! Eh, eh!
Lassant i scherç, a fin di an di scuele tu varessis di zirâ un pôc par dut... ma la int e je strache. Passe e dopo torne ae cariche a inizi Setembar cuant che ducj a àn lis energjiis cjariadis e ancje alc di beçs.