domenica 31 ottobre 2010

A proposit dal museu etnografic...

Biel, biel, biel!
La uniche robe che o pues conseâus e je chê di lâ a viodilu, parcè che il museu etnografic dal Friûl in vie Graçan a Udin, al è pardabon biel!
Plui di une ore e mieze di visite dilunc di salis ben alestidis, cun tancj temis e cetantis colezions di dut il Friûl, che a mostrin trop che il nestri teritori al sedi siôr di storie e di culture.
Une buine presince ancje de lenghe furlane, cuasi ducj i reperts a son nomenâts cui lôr nons origjinâi (pecjât che no sedin in marilenghe ancje i panei descritîfs...ma cuissà, plui indevant che cualchidun nol cjapi spont dal museu de storie catalane di Barcelone!).
Biele ancje la idee, te sale des mostris temporaneis, di lassâ la pene ai visitadôrs par scrivi i nons dai reperts come che a jerin clamâts tai timps (par esempli cumò la sale e je dedicade al lavôr dal marangon, cun ducj i soi imprescj).
Ae fin, intun avîs dai curadôrs dal museu, al è scrit l'intent di volê continuâ a cirî e valorizâ ancje l'aspiet linguistic de nestre culture.
Compliments ae dotore Tiziana Ribezzi e a ducj chei che a àn permetût chest lavôr.
Il museu cun di plui al ufrìs ancje percors di visitis vuidadis e laboratoris par scuelis e grups, o podês tignîsi inzornâts sul sît dal comun di Udin ae pagjine dedicade al museu.

Nessun commento: